Czech Point

Pracoviště Czech POINTu na Obci Sběř

Projekt Czech POINT (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) poskytuje občanům možnost získat ověřené výstupy z níže uvedených registrů, umožňuje také přijetí podání podle živnostenského zákona.
Co je to Czech POINT

Správní poplatky
Evidence Cena za 1. stranu Cena za každou další  i za počatou stránku
Obchodní rejstřík 100,- Kč 50,- Kč
Živnostenský rejstřík 100,- Kč 50,- Kč
Rejstřík trestů 50,- Kč 0,- Kč
Bodové hodnocení řidiče 100,- Kč 50,- Kč
Seznam kvalifikovaných 100,- Kč 50,- Kč
Katastr nemovitostí 100,- Kč 50,- Kč
Insolvenční rejstřík 100,- Kč 50,- Kč

Otevírací doba
Dle úředních hodin.

CO VÁM CzechPOINT NABÍZÍ

VÝSTUP Z KATASTRU NEMOVITOSTÍ
Co dostanete:
úplný nebo částečný výstup z listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice
Co potřebujete znát:
1. list vlastnictví – je nutné znát katastrální území a číslo listu vlastnictví
2. u seznamu nemovitostí ? je třeba znát katastrální území včetně:
a) parcelního čísla požadované nemovitosti, jedná-li se o pozemek, nebo stavební parcelu
b) číslo popisné, jedná-li se o stavbu
3. u seznamu jednotek – je třeba znát katastrální území, popisné číslo domu ale i přesné číslo bytu
Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice je třeba se obrátit na pracoviště Katastrálního úřadu.

VÝSTUP Z OBCHODNÍHO REJSTŘÍKU
Co dostanete:
úplný výstup z obchodního rejstříku
Co potřebujete znát:
identifikační číslo obchodní organizace (IČO)

VÝSTUP ZE ŽIVNOSTENSKÉHO REJSTŘÍKU
Co dostanete:
úplný výstup ze živnostenského rejstříku
Co potřebujete znát:
identifikační číslo obchodní organizace (IČO)

VÝPIS Z REJSTŘÍKU TRESTŮ
Co dostanete:
výpis z rejstříku trestů
Co potřebujete:
osoba, které se výpis týká – platný průkaz totožnosti s přiděleným rodným číslem (občanský průkaz nebo cestovní pas).
Zmocněnec – v případě žádosti o vydání výpisu zmocněnci, je nutné předložit ověřenou plnou moc žadatele, ve které bude uvedeno jméno žadatele, rodné příjmení, nynější příjmení, rodné číslo, obec a okres místa narození žadatele a jméno, příjmení a rodné číslo zmocněnce.

VÝPIS BODOVÉHO HODNOCENÍ OSOBY
Co dostanete:
řidiči zjistí stav svého bodového konta z Centrálního registru řidičů
Co potřebujete:
řidiči předloží doklad totožnosti (platný občanský průkaz, cestovní pas nebo identifikační doklad cizince) a řidičský průkaz.
Pokud za žadatele podává žádost jiná osoba (zmocněnec), je třeba předložit úředně ověřenou plnou moc v českém jazyce a platný doklad totožnosti zmocněnce.

SEZNAM KVALIFIKOVANÝCH DODAVATELŮ
Co dostanete:
výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů za účelem prokázání základní a profesní kvalifikace pro veřejnou zakázku. Uchazečům o veřejnou zakázku, kteří jsou v tomto seznamu zapsáni, je výrazně ulehčena možnost získání výpisů k prokázání kvalifikace, což zjednodušuje a zrychluje zpracování nabídek v zadávacím řízení. Seznam kvalifikovaných dodavatelů je veden Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ČR jako součást Informačního systému o veřejných zakázkách a je zcela veřejně přístupný. MMR ČR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili základní a profesní kvalifikační kritéria podle zákona o veřejných zakázkách a doložili je ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek.
Výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií. Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce.
Co potřebujete znát:
identifikační číslo obchodní organizace (IČO)

VÝPIS Z INSOLVENČNÍHO REJSTŘÍKU
Co dostanete:
výpis z insolvenčního rejstříku, který je dalším informačním systémem veřejné správy. Prostřednictvím insolvenčního rejstříku jsou zveřejňovány veškeré relevantní informace týkající se insolvenčních správců, dokumenty z insolvenčních spisů i zákonem stanovené informace týkající se dlužníků.
Co potřebujete znát:
identifikačního čísla organizace (hledání příslušné organizace) nebo osobní údaje ( konkrétní osoba)

REGISTR ÚČASTNÍKŮ PROVOZU MA ISOH
Co dostanete:
Vybraná kontaktní místa CzechPOINT autorizují kontaktní osoby, které žádají o oprávnění k přístupu do MA ISOH (“Modul Autovraky Informační Systém Odpadového Hospodářství”) za účelem podání agendy nebo její kontroly.
Co potřebujete:
Pro zhotovení výpisu je třeba předložit doklad totožnosti (platný občanský průkaz nebo cestovní pas). Cizincům může být vydán výpis pouze v případě, že mají povolen dlouhodobý nebo trvalý pobyt v České republice – mají přiděleno rodné číslo.

PŘIJETÍ PODÁNÍ PODLE ŽIVNOSTENSKÉHO ZÁKONA (§ 72)
Na základě novely živnostenského zákona lze veškerá podání obecním živnostenským úřadům předat prostřednictvím kontaktního místa veřejné správy. Jde o:
? ohlášení živnosti
? ohlášení údajů /nebo jejich změn/ vedených v živnostenském rejstříku
? žádost o udělení koncese a žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese.
Podání lze provést jedním z následujících postupů:
Vyplněním elektronického formuláře – na portálu Ministerstva průmyslu a obchodu je umístěn příslušný formulář. Tento formulář je třeba vyplnit a odeslat ke kontrole údajů systémem RŽP. Po odeslání klient obdrží číslo tiketu. S tímto tiketem je nutné navštívit jakékoliv pracoviště CzechPOINT. Pracovník Czech POINTu dle čísla tiketu načte údaje z klientova podání do systému CzechPOINT, které elektronicky odešle na zvolený živnostenský úřad. Zároveň pracovník CzechPOINTu vyplněný formulář vytiskne a odešle ho i v papírové podobě na živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání – tento poplatek je určen pro živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní časem odeslání elektronicky vyplněného formuláře.
Vyplněním formuláře v listinné podobě – klient přinese vyplněný písemný formulář ohlášení živnosti či změny (buď ho má nebo je možné formulář stáhnout z portálu Hospodářské komory). Listinnou formu podání pracovník CzechPOINTu převezme a odešle na zvolený Živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání – tento poplatek je určen pro Živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní do 5 pracovních dní.

 

%d blogerům se to líbí: